Programa de sensibilización cara o medio urbano:

A FUNDACIÓN JUAN XXIII , como entidade ao servizo do cidadán, no marco da colaboración necesaria co Concello de Pontevedra, presenta a iniciativa “PONTEVEDRA EXEMPLAR” para responder, á obriga que todos os cidadáns temos de corresponsabilizarnos polo benestar e a calidade de vida no noso contorno.

O proxecto pretende concienciar aos cidadáns de Pontevedra sobre a importancia que ten coidar do que é de todos, e en especial recoller dos espazos públicos os excrementos das súas mascotas, mediante a achega de información.

A través da expresión artística, como elemento de valor para o espazo público de Pontevedra, se exporán de maneira itinerante polos xardíns de Pontevedra mensaxes de fácil compresión pensados para incitar á reflexión sobre valores fundamentais para a cidadanía coma o respecto, a corresponsabilidade, o civismo, e o  sentimento de pertenza a un contorno que é de todos e para todos.

Así, o can de nome Recollín, simpático e  facilmente visible, formará parte das nosas vidas durante un tempo, e dará sona a Pontevedra  como cidade con valores, con compromiso, sensible e onde non se reprende para educar. En definitiva se concibe como un elemento de alto valor engadido:  decora, educa e da sona.