Plan de xestión de residuos da xardinería:

O tratamento dos residuos é un problema para as empresas de xardinería ao que as administracións dan solucións escasas.

A FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII, consciente do perxuízo medioambiental que conleva unha mala xestión dos restos da súa actividade, inicia o proxecto “XARDINERÍA SOSTIBLE” para dar unha resposta axeitada ao problema  dándolle á materia orgánica  o tratamento natural necesario para que poida retornar ao seu lugar de procedencia transformada  en materia  beneficiosa para o solo e a vexetación.

A elaboración de compós mediante procedementos de degradación natural dos restos, apórtalle  á actividade da xardinería un valor engadido de responsabilidade, que os traballadores do centro especial de emprego  e a poboación en xeral valoran en gran medida.