FERRAMENTAS DE CALIDADE DE VIDA: CURSO PERMANENTE DE COCIÑA TRADICIONAL.

Clase de cocina

Dende o mesmo día en que a Fundación Xoán XXIII  iniciou a súa actividade, os seus fundadores quixeron remarcar que o proxecto debía promover por igual as oportunidades de emprego e a calidade de vida para as persoas con discapacidade.

Por iso, quixeron reservar un amplo espazo para realizar accións de promoción persoal e social, considerando que xunto cun emprego de calidade as persoas alcanzarían  altos niveis de calidade de vida.

Tal como se esperaba, o emprego estable brindoulle ás persoas con discapacidade a oportunidade de emprender proxectos de vida libremente desexados, axustados ás súas posibilidades e convenientemente apoiados polas súas familias e pola Fundación Xoán XXIII.

En coherencia co desexo expresado polos fundadores, as persoas con discapacidade contan con apoios (profesionais e proxectos) orientados a reforzar as súas habilidades para levar unha vida o máis independente posible. Dende o mes de setembro a fundación emprendeu unha actividade de cociña tradicional pensada para que os traballadores do centro especial de emprego teñan a posibilidade de ser protagonistas tamén da súa saúde, da súa alimentación e dunha forma máis de desenvolvemento persoal.

Unha vez máis as persoas con discapacidade atoparon na sociedade e nas súas institucións os apoios que necesitan. Á Fundación bastoulle con orquestrar a coincidencia de todos eles nun fin común.

Así cada venres nosa incansable amiga Helena, xubilada dos fogóns, vese cos nosos traballadores na casa Azul para gozar do momento, das persoas e sobre todo, de compartir o seu saber e o seu amor polos demais.

-E ao final que? -Pois nada? non hai final-, só un principio e moita autoestima por gañar cada venres e cada día nas súas casas.

Dende agora CALIDADE DE VIDA!!!.

Clase de cocinaClase de cocina