CURRO SOLIDARIO DE SABUCEDO A FAVOR DA FUNDACIÓN JUAN XXIII.

Sabucedo recauda case 5500 euros a favor da Fundación Juan XXIII.

Ana Cela. Faro de Vigo- A Estrada.

Curro solidario.

Un ano máis no pobo de Sabucedo, se  celebrou a tradicional festa da Rapa das  Bestas. Este é o cúlmen dun traballo que durante todo o ano une aos veciños de Sabucedo coas súas costumes e tradicións máis fondas. O cabalo é un elemento central da cultura dos veciños de Sabucedo, e cada ano mostran orgullosos ao mundo a parte máis vistosa da súa tradición.

Dende que foi declarada como Festa de Interese Turístico Internacional no ano 2007, a Rapa das Bestas acadou unha proxección mundial, colocando ao pequeño e singular pobo de Sabucedo como un referente da preservación da súa identidade.

Dende hai catro anos o curro do luns se transformou, e tomou unha dimensión solidaria  destinando a súa recadación a apoiar causas sociais. Neste ano 2016 a Asociación da Rapa se decantou pola Fundación Juan XXIII. Con esta colaboración a Fundación pretende darlle un pulo ao seu proxecto de creación de emprego ampliando a actividade do seu Centro Especial de Emprego e consolidando servizos centrais nas políticas activas de  emprego como a formación a desempregados, a orientación laboral.

Son moitos os elementos que identifican á Fundación Juan XXIII coa Rapa das Bestas; o primeiro é sen dúbida a paixon polo traballo, o compromiso por defender unha causa que si ben é diferente, ten tras de sí a preservación da identidade propia e o dereito a mostrar o valor de cada un.

¡¡¡GRAZAS AO POBO DE SABUCEDO  E A TODOS AS PERSOAS QUE ESTE LUNS  QUIXERON APOIAR A NOSA CAUSA!!!