Fundación Juan XXIII

E-mail: fundacion@fundacionjuanxxiii.es

AVISO LEGAL:

OBXECTO DO SITIO WEB

O presente sitio web ten un carácter meramente informativo, non constituíndo en ningún caso un medio de asesoramento sobre ningunha das áreas especificadas neste, para o cal o usuario deberá dirixirse a:

FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII
Enderezo: C/ Eduardo Blanco Amor, 66. C.P: 36003-Pontevedra
Tel: 986 869 296
Correo electrónico: Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo
CIF: G-36.551.828
Forma xurídica: Fundación de Interese Galego. N.º Rex: 2007/13

CONTIDO SITIO WEB.

A información incluída no sitio web, seguiu os requirimentos pedidos pola Lei, pero de ningunha forma iso implica que teña que estar necesariamente detallada, completa, exacta ou manterse actualizada, debido no seu caso ás variacións que poidan producirse na normativa, xurisprudencia ou outros documentos de interese considerados.

A utilización da información proporcionada a través deste sitio web é responsabilidade exclusiva do usuario, non sendo FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII, en ningún caso responsable dos erros ou omisións que puidesen existir así como da aplicación ou uso concreto que poida facerse desta.

Todas as fotografías que aparecen nesta páxina web/ revista, foron obtidas e publicadas coa correspondente autorización do seu titulas ou representante legal. Queda prohibido o seu uso por terceiras partes para finalidades distintas, puidendo recurrir na responsabilidade civil e penal. A FUNDACION PARA A DISCAPACIDAD E EMPREGO JUAN XXIII tomará as medidas legais oportunas para evitar o mal uso das mesmas.

DEREITOS DE AUTOR E DEREITOS DE PROPIEDADE INDUSTRIAL.

Os contidos que figuran neste sitio web están suxeitos a unha cláusula de dereitos de autor, non permitindo a reprodución destes, salvo autorización previa de titular FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII.

A información de terceiros que puidese incluírse aquí está suxeita aos correspondentes avisos sobre dereitos de propiedade intelectual correspondentes a estes. FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII é unha empresa rexistrada cuxa utilización está absolutamente prohibida.

TRATAMIENTO DE DATOS DE CARACTER PERSONAL

¿Quién es el Responsable del Tratamiento?

Identidad: FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII

Dirección: Eduardo Blanco Amor 66, 36001, Pontevedra

Teléfono: 986 86 92 96

Delegado de Protección de Datos: At Data Protection, S.L.P

Contacto DPO: dpd[@]atdata.es

¿Con qué finalidad tratamos sus datos?

Recopilamos diversos datos de carácter personal para distintos tratamientos, cada uno de ellos con finalidades concretas.

• Los datos recogidos mediante el enlace o formulario de contacto para solicitud de presupuesto que figura en nuestra web en la sección con el mismo nombre se tratan con la finalidad de atender su consulta.
  • Los datos recogidos mediante el enlace o formulario de contacto para remitir su solicitud de empleo que figura en nuestra web en la sección con el mismo nombre se tratan con la finalidad de archivar su solicitud y gestionarla en función de las necesidades de la Fundación.
  • Cuando intercambiamos correos electrónicos, los datos que se puedan incluir en los mismos incluso en archivos adjuntos se incorporan en su caso a tratamientos de datos con la finalidad de atender las solicitudes relacionados con la consulta o petición realizada y en su caso se incorporan a su ficha de cliente.  La información intercambiada es confidencial y no puede ser revelada a personas no autorizadas.

¿Cuál es la legitimación para el tratamiento de sus datos?

En el caso del tratamiento de datos a través del formulario de solicitud de presupuesto y del formulario de remisión de su CV, la legitimación se basa en el cumplimiento de un servicio solicitado por su parte y el interés legítimo del Responsable del Tratamiento.

¿Por cuánto tiempo se conservan sus datos?

Los datos recogidos a través de ambos formularios de contacto tanto de presupuesto como de solicitud de empleo, no se conservarán durante más de doce meses.

Los datos intercambiados a través del correo electrónico se conservarán al menos durante 5 años. Una vez pasado este plazo serán destruidos.

¿A quién se comunican sus datos?

Los datos recopilados a través de nuestra página web mediante el enlace de contacto son recibidos a través de un servicio de correo que se gestionan a través del backoffice de la página web que se encuentra alojada en el territorio de la U.E.

¿Cuáles son sus derechos?

El titular de los datos tiene derecho a:

• Acceder a sus datos
  • Rectificar sus datos
  • Suprimir sus datos
  • Portar sus datos a otro Responsable
  • Oponerse a todo o parte del tratamiento
  • Limitar el uso de sus datos personales

En caso de no satisfacer sus derechos, puede presentar reclamación ante la Autoridad de Protección de Datos.

Esta cláusula adicional se encuentra actualizada a fecha 01de octubre de 2018.

Enlaces

FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII, non asume ningunha responsabilidade sobre os enlaces cara outros sitios ou páxinas web que, no seu caso, puidesen incluírse neste, xa que non ten ningún tipo de control sobre estes, polo que o usuario accede baixo a súa exclusiva responsabilidade ao contido e nas condicións de uso que rexan nestes.

Ir á páxina principal