TRABALLA CON NÓS:

O certificado de Minusvalía

Para que a FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII poida contratarte no seu centro especial de emprego tes que ter recoñecida oficialmente algunha discapacidade. E dicir estar en posición do certificado de minusvalía ou ter recoñecida legalmente algunha incapacidade.

Envía o teu currículo

Si tes recoñecida oficialmente algunha discapacidade ou si tes recoñecida legalmente unha incapacidade, envía o teu curriculo vitae a Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo e teremos en conta a túa candidatura para próximas incorporacións de persoal ao centro especial de emprego.

Tamén podes enviarnos os teus datos de contacto a Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo para que nos poñamos en contacto contigo.

Protección de datos:

El Responsable del tratamiento es FUNDACIÓN PARA A DISCAPACIDADE E EMPREGO JUAN XXIII y la finalidad es gestionar las demandas de empleo recibidas. La base legal del tratamiento es el interés legítimo del responsable del tratamiento y el cumplimiento de una prestación solicitada por el interesado. Se llevan a cabo comunicaciones de datos según información adicional. Puede acceder rectificar y suprimir los datos y otros derechos según información adicional que puede consultar aquí.

He leído y acepto los términos de la cláusula adicional de protección de datos
Acepto el envío de comunicaciones de servicios de interés por parte del Responsable del tratamiento.